Van drijven op het water naar luxe op het strand van Koh Samui

4 juni 2019 - Lamai, Thailand

Vanmorgen konden we nog een keer genieten van wakker worden met uitzicht op het water. Na het ontbijt nog even een rondje met de kayak en een beetje zwemmen.Toen was het tijd om afscheid te nemen van ons drijvende huisje en stapten we op de boot terug naar het vaste land. Het Cheow Lan lake is eigenlijk een groot stuwmeer en we hebben het nog even bekeken vanaf een mooi punt waar je ook de Rajjabraba dam goed kon zien.

Na de lunch zijn we gedropt bij de pier waarvandaan we met een high speed catamaran (Lompraya) naar Koh Samui gingen. Het hotel op Koh Samui, Thai House Beach Resort, had ik zelf geboekt buiten de reisorganisatie om en ik had gevraagd of iemand ons kon komen ophalen bij de pier. Altijd spannend of dat inderdaad gebeurd maar geen zorgen: er stond iemand van het hotel ons op te wachten, gelukkig!

Het hotel ziet er fantastisch uit, we kregen een upgrade en hebben nu met zijn allen een 'Garden Villa' , de meiden hebben de kamer boven en wij beneden. Helemaal super! Ook waren er vandaag gratis cocktails op het strand om en daarna hebben we hier gegeten met onze voetjes in het zand. Hier gaan we ons vermaken!

1. Jeannette:
    4 juni 2019
    Leuk hoor al die verhalen! Mooie foto's ook. Geniet van dit prachtige resort😀🍹