Laatste dag en weer naar huis....

10 juni 2019 - Nong Chaeng, Thailand

Zoals bij alle vakanties komt de dag waar we niet aan willen denken: de dag om naar huis te gaan.

Gisteren nog genoten van ons mooie hotel in Lamai, Thai House Beach resort. Echt een aanrader, toplocatie aan het strand en vriendelijk personeel. Na het ontbijt onze strandspullen gepakt en een bedje opgezocht aan het strand. Het weer is wat bewolkt, maar met 30 graden is het goed uit te houden. Het waait een beetje en als je in de zee bent is het heerlijk warm. Zo houden we het nog wel even vol hier.

's Avonds weer lekker Thais gegeten bij Nana Tam, heel goed eten voor een leuke prijs. Eur 20,- met zijn vieren incl. drankjes. Daarna over de night market gelopen, op zondag is er hier een hele grote markt. De ene straat is vol met kleding en allerlei souvenirs en een straat haaks hierop staat vol met allerlei etenskraampjes. Het was hier afgeladen vol. Hier hebben we een toetje genomen in de vorm van cocosijs en Sanne een spies met insecten (knap hoor San!)

Op onze laatste avond natuurlijk ook nog een paar cocktails gedronken (by Pik). Het is ons niet gelukt om de hele kaart te proberen, maar we zijn een heel eind gekomen.

Nu zijn we op het vliegveld van Koh Samui. Het is een 'privevliegveld'  waar maar een paar vliegmaatschappijen op mogen vliegen. De aankomst,vertrekruimtes en winkels zijn buiten, het lijkt hier wel wat op een outletshoppingcenter. We wachten nu op onze vlucht naar Bangkok...