Relaxen in Lamai

5 juni 2019 - Lamai Beach, Thailand

Vanmorgen werden we wakker door een tropische regenbui, tja kan gebeuren hier. Met de plu naar het restaurant en daarna op ons balkonnetje beetje kijken, beetje lezen en wachten tot het weer droog was. We hoeven vandaag niets en dat is best wel lekker.

Toen de regen ermee ophield zijn we Lamai doorgelopen. Het was nog een beetje uitgestorven, veel was nog niet open. Het zal vanavond levendiger zijn. Er zitten hier veel bars, restaurants, massagesalons en 7 Elevens kortom een stuk toeristischer dan het overige deel van Thaiand waar we zijn geweest. Daar waren wij zo ongeveer de enige Europeanen, hier vallen wij een stuk minder op!

Vanmiddag klaarde het weer op en zijn we naar het zwembad/zee geweest. Met onze hotelbeach/pooltowels mee in een tasje! Het zwembad is klein en ligt naast het strand dus je hopt zo heen en weer.

Onze eerste 24 uur in Lamai hebben we 's avonds gevierd met een cocktail (voor de dames) en een biertje (voor Marco). Cocktails voor 70 Baht (= Eur 2,-) Daarna Italiaans gegeten, even wat anders dan Thais voor de afwisseling.