In de lucht

10 juni 2019 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

13.45u Bangkok tijd

Net begonnen aan vlucht 2 en nog 'maar' 11 uur te gaan. Op het vliegveld van Koh Samui ging alles heel snel en goed georganiseerd. Onze paspoorten werden hier al gecontroleerd en we kregen een sticker op met CIQ erop (weet niet wat dit betekend maar we hoefden in Bangkok niet nog een keer door de paspoort controle). Het vliegtuig ging strak op tijd weg en een uurtje later landden we op Bangkok International Airport. Met een bus gingen we naar de aankomsthal en we stapten uit naast een vliegtuig van Swiss Air, dat was vast onze volgende vlucht! Klopte inderdaad, maar toch moesten we eerst nog 800m lopen naar de vertrekhal (met controle handbagage) en toen datzelfde stuk weer terug. Jammer, maar wel logisch!

15.30u Zurich tijd

Van de 11 uur vliegen zitten er nu gelukkig al 7 op, nog maar 4 uur te gaan. Het is een hele zit zo. Wij zitten bijna achterin het vliegtuig en er is behoorlijk wat turbulentie, het hobbelt flink zo af en toe. Het flight entertainment is prima, keuze uit veel films, zo gaat de tijd wat sneller. Onze eerste maaltijd hebben we al gehad en komt straks nog een tweede snelle hap. Nog 3000km naar Zurich!

23.30u Amsterdam tijd

Yes, we zijn er, gelukkig. De laatste vlucht van Zurich naar Amsterdam had een uur vertraging door de slechte weerscondities. We hebben heel wat rondjes moeten vliegen (te zien op de flighttracker) Maar we zijn weer veilig in NL!