19/8 Home sweet home

19 augustus 2016 - Duiven, Nederland

We zijn weer thuis van onze fantastische reis. Wat een ervaring, we hebben zoveel gezien! Bijna niet te geloven waar we allemaal geweest zijn: Boston, Lake George, Adirondacks, Niagara Falls in Canada, Watkins Glen, Lancaster, Gettysburg, Washington en New York en dat in 2 1/2 week. Zo'n 3000 km gereden, je zou bijna weer op vakantie gaan om uit te rusten. Achteraf gezien misschien een beetje druk programma, maar ja het was GEWELDIG.
De terugreis ging goed maar was wel vermoeiend, slapen in een vliegtuig is niet echt geweldig. Wel hadden we geluk dat we een rij naar voren in het vliegtuig op mochten schuiven, en daar hadden we extra beenruimte en niemand voor ons. Wel fijn, zo hadden we geen last van mensen die zomaar hun stoel naar achteren zwiepten en je nog minder ruimte had. Eenmaal in Düsseldorf stond er een ontvangstcomite in de vorm van ma, Detlef en Monique. Altijd leuk om zo ontvangen te worden!
Eenmaal thuis toch even in bed gekropen om 2 uurtjes te slapen anders was het wel een heel lange dag. Je bent toch uit je doen na zo'n reis en door de jetlag ben je toch een beetje groggy. Thuis was alles goed gegaan, konijntjes zagen er goed uit en huis rook lekker fris. En natuurlijk konden we onze lieve Mick weer ophalen! Hij heeft het super gehad bij de Tatelaarhoeve, maar met zijn allen thuis is onze roedel weer compleet.