7/8 Door de Adirondacks

8 augustus 2016 - Syracuse, New York, Verenigde Staten

Jammer maar helaas gaan we vandaag weer weg uit Lake George, we hadden hier best wat langer willen blijven. Vandaag nemen we een 'scenic byway' door de Adirondacks, de Central Adirondack Trail. De Adirondacks is een natuurgebied met veel bos en er leven 'bears' en 'moose', hebben we niet gezien hoor. De plaatjes van beren en elanden vind je overal terug op de souvenirs uit dit gebied. De route was erg mooi, weer wat anders dan alleen maar over de Interstates. We maakten een stop bij Old Forge, een leuke toeristische plaats midden in de Adirondacks. Hier zagen we de eerste 'covered bridge' waar we er later nog meer van hopen te zien. Het is hier ook een wintersportgebied, er staan langs de weg waarschuwingsborden voor overstekende sneeuwscooters. We zijn met een stoeltjeslift een 'berg' op geweest om te genieten van het mooie uitzicht. Wat zal het hier in de herfst mooi zijn, dit gebied staat bekend om haar mooie hefstkleuren (Indian Summer) . Daarna door naar ons volgende hotel. Een mooi hotel, maar in een saaie omgeving. Wel leuk, in de buurt was een grote shoppingmall: Destiny USA. Zo groot, daar kun je makkelijk een hele dag doorbrengen. Jammer genoeg ging alles om 18.00u dicht op zondag.....dus we zijn er niet zo lang geweest (helaas voor de meiden, fijn voor Marco).
Morgen naar gaan we een uitstapje maken naar Canada, Niagara Falls.

Hotel : Maplewood Suites Extended Stay

1. Monique Hoogeveen:
    8 augustus 2016
    Leuk al die verhalen! Fijn dat jullie zo genieten! Btw de tickets voor 'Letsdance' zijn in the pocket;)
    Liefs,
    Monique