3/8 Boston: The Freedom Trail

3 augustus 2016 - Braintree, Massachusetts, Verenigde Staten

Vanmorgen maar liefst uitgeslapen tot half 7! Om half 4 even wakker maar gelukkig weer in slaap gevallen. In ons hotel was een 'complimentary breakfast' en dat is fijn om de dag mee te beginnen. Was vrij uitgebreid met oa, ei, wafels, toast, fruit en muffins. Daarna uitgecheckt en met een 'complimentary' kopje koffie uit de lobby weer in ons bakbeest gestapt op weg naar Boston.

Het hotel konden we makkelijk vinden, zo vlak naast de Interstate 93. We hebben een hotel buiten Boston want Boston zelf is schreeuwend duur qua hotels. Koffers op de kamer gezet en hop, met de 'T' (=metro) naar Boston. Het is hier prachtig weer, zon en strakblauwe lucht. Prachtig weer om the Freedom Trail te lopen. Een route door Boston langs allemaal historische gebouwen en plekken die een belangrijke rol hebben gespeeld. De Trail is gemarkeerd met rode stenen, dus je kunt niet de weg kwijt raken. Zo heb je gelijk een goed beeld van de stad. Na deze wandeling weer terug naar het hotel want we voelden onze voeten wel inmiddels.

Naast ons hotel zit een TGI Fridays en daar hebben we gegeten. Marco aan de spare ribs, ik aan een (luxe ) hamburger, Sanne aan de garnalen en Iris had kip. Smaakte prima. Morgen nog een dagje Boston en gaan we hopen we walvissen spotten!

Hotel: Hyatt Place Boston/Braintree

1. Wilma:
    4 augustus 2016
    Goeie reis gehad en een vette auto om te toeren. Super hoor. Geniet van elkaar en al het moois om je heen! Veel plezier. Ik blijf jullie volgen.
    Groetjes, Wilma