2/8 Onderweg

2 augustus 2016 - Milford, Connecticut, Verenigde Staten

8.30
We zijn onderweg! Na een kort nachtje kwam onze taxi in de vorm van Detlef ons om 5.15u ophalen om naar het vliegveld te gaan. Het was gelukkig rustig op dit tijdstip we waren lekker snel in Düsseldorf. Gisteren hadden we al online ingecheckt en we konden snel onze koffers kwijt bij de bagage drop off.
Na een bakkie koffie hebben de meiden en ik lekkere (en minder lekkere) luchtjes geroken in het winkeltje en over een half uur kunnen we gaan boarden. Ons vliegtuig staat er al!

14.30 (NL tijd) 8.30 (USA tijd)
In het vliegtuig, gelukkig zijn we al over de helft. We zijn iets over 10 vertrokken en de verwachte aankomsttijd is 12.25 (USA tijd). We hebben allemaal een eigen schermpje met een keuzemenu aan entertainment. Films, series, spelletjes en muziek, de keuze is reuze!
Het eten was voor vliegtuig begrippen best goed. We konden kiezen uit pasta of kip met broccoli. En ze zijn al de nodige keren langs geweest met drankjes. Air Berlin bevalt prima zo. Nog even de tijd uitzitten tot New York.

20.30 (USA tijd) 2.30 (NL
Nadat we geland waren op JFK ging alles op het vliegveld heel snel: immigrations, koffers en paspoort/security waren we heel snel doorheen. Op naar het autoverhuurbedrijf voor onze bolide. We moesten eerst met de skytrain en toen we bij de goede halte uitstapten, stonden we al pal voor de desk van Budget waar we onze auto hadden gehuurd. Zo snel als het ging op het vliegveld zo l-a-n-g-z-a-a-m ging het hier. Na maar liefst 2 uur ! Hadden we eindelijk onze auto. Een giga bak want ze hadden onze categorie niet meer en daarom kregen een gratis upgrade. Een Ford Expedition. Ik geloof dat het zelfs voor Amerikaanse begrippen een grote auto is.
Nu na een lange dag zijn we in ons eerste hotel. Net nog wat gegeten en nu lekker douchen en eindelijk naar bed, truste!

Hotel: Hampton Inn Milford

Van reisblog naar fotoboek