10/8 Hiken, watervallen en shoppen

11 augustus 2016 - Horseheads, Verenigde Staten

Vanmorgen rustig aan gedaan en een beetje uitgeslapen. We hebben in dit hotel wel weer ontbijt, maar dat kon tot 9.30u.

Na het ontbijt onze wandelschoenen aangetrokken om naar Watkins Glen State park te gaan, een kloof met verschillende watervallen. Na ongeveer een half uurtje rijden waren we er. We hebben de 'Gorge-trail' gelopen, dan loop je in de kloof vlak naast het water. Het water had de kloof uitgesleten en het was prachtig! Het was wel een behoorlijke klim, want het liep omhoog. Aan het einde moesten we nog 180 treden op om bij het einde te komen. Terug zijn we langs de bovenrand gelopen. Het was er ontzettend warm en vochtig, het leek wel Burger's Bush!

Na deze wandeling zijn we nog naar een andere waterval geweest bij Ithaca. Daar hebben we niet gewandeld want daar waren we wel een beetje klaar mee. Na al dat waterval en hike geweld hebben we onze lunch gehaald bij de Wal-Mart en daarna zijn we terug naar ons hotel gegaan.

Vanavond zijn we nog naar de shoppingmall naast ons hotel geweest. Sanne heeft daar een leuke rok gescoord waar ze erg blij mee is!

Morgen weer verder met onze mooie, maar vermoeiende reis