9/8 Onder de Falls en weer terug in de USA

10 augustus 2016 - Horseheads, Verenigde Staten

We hadden vandaag geen ontbijt bij het hotel er bij zitten. Dus daar hebben we zelf voor gezorgd. Daarna gingen we op naar de Hornblower, de boot waarmee we van heel dichtbij de watervallen konden zien. Wat was dat gaaf! Gelukkig hadden we een soort poncho gekregen, anders kwam je doorweekt de boot af... Wij hadden een rode poncho (aan de Amerikaanse kant krijg je een blauwe bij de Maid of the mist)
Toen weer terug naar het hotel om de koffers te pakken. Het was erg leuk bij de Falls maar wat een drukte en gekkenhuis het hier, we werden er tureluurs van. Het was weer tijd om in de auto te gaan zitten naar ons volgende hotel, in Elmira. Tussendoor gingen we ook nog door een mooi natuurpark: Letchworth State Park, ook wel de ' Grand Canyon of the East ' genoemd. Het was een kloof met een rivier en een aantal watervallen. Hier kon je picknicken en er was ook een camping en cabins waarin je kon overnachten. Na deze tussenstop was het nog ongeveer een uurtje in de auto en dan zijn we bij ons hotel!
Hotel ligt ook weer centraal langs de grote weg. Hier in de buurt zijn een aantal shoppingmalls en diverse restaurants. Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij 'Olive Garden', nu eens keer geen steak maar Italiaans! Na het eten hebben Iris en ik nog even gezwommen en toen was tijd om naar bed te gaan.

Hotel: Country Inn & Suites By Carlson Big Flats (Elmira)