20/4: Universal Studios

21 april 2014 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag is onze eerste dag in Orlando. Iris en ik bleven nog een beetje in de Nederlandse tijd hangen en waren vannacht om 3 uur al wakker. Marco en Sanne hebben het langer volgehouden, maar ondanks dat ze uitgeslapen hebben ;) zaten we om 7 uur aan het ontbijt! Niet heel uitgebreid, maar prima om de dag te beginnen: koffie thee sapjes muffins toast en fruit.
Goed tegen een jetlag is gelijk aan de slag gaan en dat hebben we gedaan door naar de Universal Studio's te gaan. Ons hotel is op loopafstand! Als eerste zagen we de bekende wereldbol en eenmaal binnen liepen we van het ene in het andere filmdecor. Veel flightsimulators, oa Shrek 4D, Simpsons en de Verschrikkelijke Ikke, die Iris heel erg graag wilde zien. Hiervoor een uur in de rij, maar voor de rest was het redelijk rustig in het park. Ook genoten van Terminator en Men in Black en een show waarin dieren de hoofdrol speelden. Na een hele dag Universal zijn we nu weer op de kamer. Iris zal vast lekker slapen met haar nieuwe Minion knuffel en wij ook!

1. Monique Hoogeveen:
    21 april 2014
    Leuk zo op de hoogte te blijven!
    Groetjes uit Duiven