21/4: Kennedy Space Center

22 april 2014 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Op onze tweede dag in Orlando stond KSC op het programma. Vandaag begon de dag met wat hindernissen. Halverwege Orlando en KSC kwamen we erachter dat we de kaartjes vergeten waren....oeps! We hadden de attractie kaarten van te voren besteld bij undercovertourist en gelukkig hadden we wel een kopie van de kaartjes bij ons, hopelijk zouden ze dat accepteren. Toen we bij KSC aankwamen bleek dat we een verkeerd adres in de navigatie gezet en stonden aan de verkeerde kant in de ' restricted area'. Weer teruggereden en toen hadden we de juiste ingang. De kaartjes was wel een gedoe maar gelukkig konden ze het in de computer opzoeken en konden we naar binnen.
In het KSC is van alles te zien wat met ruimtevaart te maken heeft. Rakketten en Spaceshuttles. Veel tentoonstellingen en 2 mooie 3D films over de ruimte. De Spaceshuttle was erg indrukwekkend om te zien. Ook kon je nog met een bustour mee, maar dat hebben we niet gedaan.
Toen we weer terug in Orlando waren zijn we bij de Walmart geweest. Hierbij vergeleken is de AH XL een buurtsupertje! Ze hebben er echt van alles. Daarna nog wat getourd over de I-drive, hoe verder je zuidelijker komt, des te luxer wordt het. Na het eten heb ik naar het hotel terug gereden. Morgen naar Seaworld!

1. Monique Hoogeveen:
    22 april 2014
    Mooi om het allemaal zo te lezen!
    Groetjes aan iedereen en have fun!!!
  2. Nellie hillebrink:
    22 april 2014
    Ik hoop dat jullie er toch van genoten hebben ondanks dat jullie de kaartjes waren vergeten. Liefs ma.