6/8 Relaxmodus bij Lake George

7 augustus 2016 - Lake George, New York, Verenigde Staten

Na een leuk maar druk begin van onze reis zijn we nu in de relaxmodus bij Lake George. Dit is een Amerikaans vakantie gebied, en het is hier heerlijk! Er is veel wat je hier kunt doen: watersporten, hiken, paardrijden, boottochten over het meer of zelf een bootje huren. Maar wij doen vandaag een dagje rustig aan, we hebben tenslotte vakantie. Het hotel ziet er superleuk uit, je kunt hier lekker buiten zitten voor je kamer, er is een zwembad en we zitten op 5 minuten lopen van het meer en de gezellige hoofdstraat van Lake George. Vanmorgen hebben we wel een boottocht gemaakt over het meer met een stoom radar boot en konden we vanaf de boot genieten van de mooie huizen aan het water. Er stond er een te koop, prijs: $1.900.000,- , koopje toch? Na een uurtje varen was de tocht weer voorbij en zijn we langs het meer en de hoofdstraat terug gelopen naar ons hotel.
Vanmiddag lekker gezwommen, het weer zou vandaag niet zo mooi zijn maar dat valt reuze mee. Het is nog zo'n 30°C en de zon doet goed haar best.
Na het eten hebben we adventure midgetgolf gedaan. Thema was 'Around the world' en we zijn langs 18 landen geweest, ook Nedeland was erbij met een molen, kaas en klompen haha. Kortom, weer een leuke dag gehad, morgen gaan we verder naar de volgende bestemming.