22/4: Seaworld

23 april 2014 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag een dag waar vooral Iris heel erg naar heeft uitgekeken, we gaan naar Seaworld! Weer op tijd op zodat we de hele dag in het park kunnen doorbrengen.
Als eerste zijn we naar de dolfijnenshow geweest, die was mooi maar het was meer acrobatiek van mensen dan van de dolfijnen. Maar goed, het was heel mooi om te zien. Daarna zijn Marco en Sanne in de Manta geweest. Een achtbaan waar op een hele aparte manier onder hangt. Tja, zou ik dat ook durven? Eerst maar even moed verzamelen. De durfals kwamen er heelhuids uit en toen was het tijd voor de orcashow met Shamu in de hoofdrol. Deze was erg mooi, echt op zijn Amerikaans met een hoop bombarie. De 7 orca's speelden hierin echt de hoofdrol, wat een prachtige dieren.
Naast de shows zijn er in Seaworld ook behoorlijk wat attracties. Met z'n allen zijn we in de Journey to Atlantis geweest, een boottocht door de onderwaterwereld met aansluitend een vrije val, waarbij je behoorlijk nat werd! Leek op de Vliegende Hollander uit de Efteling. En toen heb ik mezelf een schop onder mijn kont gegeven en ben met de meiden in de Manta geweest! Iris wilde ook mee en toch met knikkende aangesloten in de rij. Maar wat was het gaaf!! Zo leuk dat we er nog een keer in zijn geweest!
Vandaag een superleuke dag gehad met prachtig weer. Morgen alweer onze laatste dag in deze funcity Orlando!

1. Jeannette:
    23 april 2014
    Hoi hoi...knap hoor dat je in de achtbaan bent geweest! Mooie foto's. ..ziet er allemaal heel erg zonnig en mooi uit. Groetjes van ons.
  2. Dionne Huurman:
    23 april 2014
    Super leuk om jullie ervaringen te lezen, heeeeel veel plezier. Geniet ervan!! Het ziet er allemaal heerlijk uit.
    Dionne doet de groetjes aan Iris en wenst haar veel plezier
  3. Nellie hillebrink:
    23 april 2014
    Knap van jullie hoor geniet er nog maar van xxxxxxx
  4. Monique Hoogeveen:
    Knap hoor Paulien ;)