24/4: Shoppen en zwemmen

25 april 2014 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen alle spullen ingepakt en ons hotel in Orlando vaarwel gezegd. Vlak bij ons hotel zat een mega grote premium outlet shopping mall. Daar moesten we natuurlijk nog wel even kijken. Wat leuke broeken voor Sanne gescoord voor leuke prijzen: een echte Levi's voor €30,-. Leuk om er rond te kijken en allerlei bekende en onbekende merk winkels te zien. Vervolgens zijn we in onze auto gestapt, een Hyundai Tucson, en op weg gegaan naar Clearwater. Het begin was redelijk saai over de snelweg, maar dat werd steeds beter toen we dichterbij Clearwater kwamen. Ons hotel snel gevonden en dat zag er ontzettend mooi uit. Stuk luxer dan ons eerste hotel. Inchecken was zo gebeurd en nadat we alle spullen weer uitgeladen hadden, zijn we lekker naar het zwembad gegaan. Deze dag is een stuk rustiger dan de dagen ervoor, even tijd om bij te komen, na alle hectiek in Orlando is dit niet verkeerd. Vanavond heerlijk gegeten bij "Smokey Bones" , een goede afsluiter van weer een leuke dag in Florida