25/4: Zon, zee en....dolfijnen

26 april 2014 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen wat langer geslapen, dat was wel even lekker. Ook in dit hotel is het ontbijt inclusief. Het was veel uitgebreider dan in Orlando, nu ook met scrambled eggs en pancakes, heerlijk! Na het ontbijt zijn we naar Clearwater Beach gereden. Wauw, wat een mooi strand! Echt ontzettend gaaf, spierwit zand en heel helder water. Heel anders dan onze grijze Noordzee. We hebben even op het strand gelegen en de meiden hebben gezwommen. Clearwater Beach is erg toeristisch met veel surfshops enzo.
's Middags zijn we met een boot de zee op geweest om dolfijnen te spotten en we hebben er 4 zien springen in de golf achter de boot! Op nog geen 2 meter afstand, geweldig! Ook hebben we prachtige estates gezien van een paar miljoen, op een soort Star Island.
Na de boottocht zijn we weer terug gegaan naar ons hotel en nog even gezwommen in het zwembad. Na het eten zijn we weer naar Clearwater Beach gegaan om naar de zonsondergang te kijken, de sunset was prachtig! Nu waren er op de pier allemaal kraampjes met prullaria en er waren straatartiesten die optraden. Wel leuk om even langs te lopen, maar ook niet meer dan dat.
Morgen weer op weg naar onze volgende bestemming, Sanibel.

1. Nellie hillebrink:
    26 april 2014
    Jullie hebben het goed daar geniet er nog van liefs xxxxx