26/4 Koningsdag in de auto

27 april 2014 - Sanibel, Florida, Verenigde Staten

De eerste koningsdag hebben we vooral in de auto doorgebracht. Het was een lange rit van Clearwater naar onze nieuwe bestemming, Sanibel.
Vanmorgen rustig aan gedaan, we hoefden pas om 12 uur uit te checken. Inmiddels zijn we ervaren in spullen inpakken en het ging vanmorgen allemaal erg soepel. Via Clearwater Beach reden we naar het zuiden, langs errug mooie optrekjes (!) (ver boven ons budget). Jammer genoeg konden we niet veel van de zee zien,dus zijn we maar over de highway gaan rijden. Daarbij kwamen we over een erg mooie brug, de skyway bridge, was wel een pittstop waard!
Vervolgens door naar Sanibel en dat was nog een behoorlijk lang stuk rijden. Onderweg bij een publix wat te eten gehaald en gelunched in de auto, broodje kaas en yoghurt. En toen waren we eindelijk op onze bestemming aangekomen, en wat een uitzicht hebben we! Op het zwembad en de zee, superrr. Lekker een duik in het zwembad genomen en even op het strand gekeken. Idd veel schelpen waar het eiland om bekend staat. Alleen met blote voeten loopt het niet zo lekker...
Vanavond hebben we weer heerlijk gegeten en hebben we (per ongeluk) kennis gemaakt met "valet parking" (het was een nogal chique restaurant), wel apart dat iemand je auto parkeert en weer voor rijdt als je uitgegeten bent.
Nu zit ik lekker op ons balkon dit blog bij te werken, het balkon is afgeschermd met horren gaas, dus lekker het grote licht aan zonder lekgeprikt te worden. Morgen nog een dag op dit mooie eiland.