27/4: Jarig in Florida

28 april 2014 - Sanibel, Florida, Verenigde Staten

Hieperdepiep hoera, vandaag vieren we mijn verjaardag wel op een hele mooie plek in Florida. Ik heb een sieradendoosje gekregen en een boekje met gebeurtenissen uit 1970.
Vanmorgen begonnen we met een fietstocht over het eiland, fietsen kun je hier bij het hotel "zo" meenemen. Marco en Iris samen op de tandem en Sanne en ik op een gewone fiets. We zijn naar de vuurtoren gereden en hebben daar op het strand naar schelpen gezocht. Toen weer op de fiets gestapt en nog wat rond gereden op het eiland. We dachten een heel eind gefietst te hebben, maar het was eigenlijk maar een klein stukje. Wel heel erg mooie huizen gezien hier. Het was inmiddels middag en nu zo'n 35 graden, gauw tijd voor een duik in het zwembad en de zee. We zijn ook nog met een kayak de zee op geweest, het water is hier heel kalm en lekker warm. Apart om te zien dat de pelikanen over je heen vliegen en zo in zee duiken om vis te vangen. Een heerlijke dag in de zon, en we zijn allemaal flink verkleurd!
Vanavond gegeten bij the Island Cow. We gingen voor de verandering ook voor een toetje, daar hadden we een plekje voor vrij gelaten. Maar het waren giga ijscoupes, het toetje wat Sanne had kon je wel met zijn vieren van eten! Volgende keer maar samen delen dus!
Na het eten nog naar het strand geweest en genoten van mooi sunset. Ook weer 2 dolfijnen gezien. Wat een aparte sfeer hangt hier, heel rustig en wat een prachtige omgeving. Op Sanibel zijn geen verkeerslichten en ook geen lantaarnpalen, donker is dan ook heel donker! Morgen gaan we hier weer weg, jammer hoor....

1. Nellie hillebrink:
    28 april 2014
    Mooi de zon en zee nog veel plezier