1/5: Key West

2 mei 2014 - Key West, Florida, Verenigde Staten

Vannacht lekker geslapen in ons appartement, de meiden hebben hun eigen verdieping met slaap- en badkamer.
Het ontbijt is niet inbegrepen en dat hadden Marco en Sanne gehaald bij de supermarkt aan de overkant. Na het ontbijt hebben we Iris verjaardag gevierd, samen met taart, kaarsjes en natuurlijk kadootjes! Ook hebben we geskyped met Jeannette en (o)ma, fijn om ze even te spreken.
Vervolgens zijn we naar Key West centrum gereden en hebben rondgewandeld in Old Town. Langs een groot cruiseschip gelopen, over Duvalstreet langs "Sloppy Joe" de beroemdste kroeg van Key West en natuurlijk op de foto met de boei op het southernmost point. Leuke huizen met houten veranda's en veel mensen op straat. Het was alleen weer vreselijk warm en toen we weer terug in ons hotel waren, zijn we lekker gaan zwemmen. Er zijn hier 4 zwembaden waar je uit kan kiezen.
Rond zonsondergang , zijn we teruggegaan naar het centrum hebben gekeken op Mallory Square, waar diverse straatartiesten aan het optreden waren. Helaas was het bewolkt en was de Sunset hierdoor niet zo mooi te zien, maar de optredens waren leuk.
Laat gegeten vanavond en Iris is toegezongen door de obers voor haar verjaardag, dat vond ze hartstikke leuk. We zijn al helemaal gewend aan de Amerikaanse manier van uit eten gaan, het is snel en efficiënt. Als je de laatste hap hebt genomen wordt gelijk de rekening gebracht. Amerikanen gaan niet uit eten voor de gezelligheid , lang natafelen wordt niet gedaan. En drankjes worden snel bijgevuld.
Morgen weer op reis naar onze laatste bestemming: Miami South Beach

1. Dionne Huurman:
    2 mei 2014
    Hoi Iris,
    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    liefs van Dionne