2/5: Miami Beach

2 mei 2014 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Helaas is onze mooie reis in Florida bijna afgelopen. Vandaag stappen we weer in de auto en rijden we over US1 North richting Miami. Onze eerste stop vandaag is bij het Baia Honda State Parc. Hier heb je een mooi uitzicht over de zee en het is een recreatiegebied met strandjes, picknickplaatsen en watersportactiviteiten. Het waaide erg hard en de zee lag vol met rommel, niet echt een aantrekkelijk idee om hierin te zwemmen. Wat wel leuk was om te zien was de oude spoorbrug.

Hierna doorgereden naar Miami. Hoe dichter we in de buurt kwamen, hoe drukker het werd op de weg en we hebben er ook behoorlijk lang over gedaan om bij het hotel te komen. Ons hotel ligt aan zee op loopafstand van Ocean Drive in het Art Deco district. Eerst lekker gezwommen in het zwembad bij het hotel en daarna in de zee. Hier waren aardig wat golven en daar hebben we ons prima in vermaakt. Vanavond lekker gegeten op Lincoln Road. daar zitten allemaal winkels en leuke restaurantjes. Daarna nog even gewandeld op Ocean Drive, jammer genoeg geen celebs gezien maar wel leuk met al die neonletters.

Morgen alweer onze laatste vakantiedag, de hele dag kunnen we nog genieten in Miami en dan stappen we 's avonds in het vliegtuig naar huis....